Contact met de afdeling Parkeren
Veel zaken over parkeren regelt u zelf online. Komt u er toch niet uit? Stel dan uw vraag aan de afdeling Parkeren.
Veel parkeerzaken kunt u zelf online regelen. Bijvoorbeeld:
- Begin link: Parkeervergunning voor bewoners aanvragen, einde link.
- Begin link: Parkeervergunning betalen, einde link.
- Begin link: Kenteken op uw parkeervergunning wijzigen, einde link.
- Begin link: Bezwaar maken tegen een parkeerbon, einde link.
- Begin link: Parkeervergunning opzeggen, einde link.
Bekijk alle onderwerpen op de pagina Begin link: Parkeren, einde link. . Of ga direct naar Begin externe link: MijnDenHaag(Externe link), einde externe link..
Bel 14070
Heeft u een vraag voor de afdeling parkeren? Bel dan naar Begin externe link: 14070(Externe link), einde externe link..
Chatten
U kunt uw vraag ook stellen via de chat. U vindt de chatknop op de pagina Begin link: contact met de gemeente, einde link. .
E-mail of brief sturen
Wilt u liever een e-mail of brief sturen? Bekijk de adressen.
Stuur een e-mail over:
- parkeervergunningen: Begin link: parkeervergunningen@denhaag.nl, einde link.
- parkeervergunningen of parkeerplaatsen voor gehandicapten: Begin link: gehandicaptenfaciliteiten@denhaag.nl, einde link.
- mislukte betaling parkeerautomaat: Begin link: betalingparkeerautomaatmislukt@denhaag.nl, einde link.
Stuur uw brief naar:
Gemeente Den Haag
afdeling Parkeren
Postbus 12651
2500 DP Den Haag
Veelgestelde vragen
Lees wat u kunt doen bij Begin link: problemen met aan- en afmelden, einde link. . Probeer ondertussen op een andere manier te betalen, bijvoorbeeld bij een parkeerautomaat of via Begin link: mobiel parkeren, einde link. .
U kunt bij de gemeente uw pincode opvragen. U kunt ook een nieuwe code aanvragen. Dit regelt u zelf via MijnDenHaag. Kijk voor meer informatie op Begin link: Parkeervergunning: pincode of meldnummer opvragen of wijzigen, einde link. .
Heeft u bij de parkeerautomaat betaald en verschijnt de melding ‘betaling is mislukt’? Betaal dan opnieuw voor de tijd die u wilt parkeren. U kunt het te veel betaalde bedrag later terugvragen aan de gemeente. Stuur hiervoor een e-mail naar Begin link: betalingparkeerautomaatmislukt@denhaag.nl, einde link. . Stuur mee:
- uw naam
- uw adres
- uw bankrekeningnummer
- het nummer van de parkeerautomaat waar u betaald heeft
- een kopie van het volledige bankafschrift waarop de dubbele afschrijving staat. U ontvangt binnen 2 weken het te veel betaalde bedrag terug.
Storing
Is er een storing? Bel dan met (070) 353 68 20. Dit telefoonnummer staat ook op de sticker op de parkeerautomaat.
Betaal uw parkeerbon direct via MijnDenHaag. Of maak het bedrag over naar de gemeente. Lees hierover meer op de pagina Begin link: Parkeerbon (naheffingsaanslag), einde link. .
Kunt u de parkeerbon niet op tijd betalen? Vraag dan om een Begin link: betalingsregeling, einde link. .
Heeft u een parkeerboete gekregen en was dat niet terecht? Dan kunt u Begin link: bezwaar maken tegen een parkeerbon (naheffingsaanslag), einde link. .
Bent u het niet eens met een ander besluit van de gemeente? Lees hoe u dan Begin link: bezwaar maakt, einde link. .
U kunt per periode 50 parkeeruren bijkopen. Dat doet u via MijnDenHaag. Kijk voor meer informatie op Begin link: Parkeeruren bijkopen, einde link. .
Vraag een vervangende kaart aan bij de gemeente. Hiervoor betaalt u kosten. Ga voor meer informatie naar Begin link: Gehandicaptenparkeerkaart verloren of gestolen, einde link. .
In Begin externe link: MijnDenHaag(Externe link), einde externe link. kunt u:
- uw kenteken wijzigen (tijdelijk en permanent)
- automatische incasso instellen
- uw rekeningnummer wijzigen
- uw parkeervergunning betalen
- uw parkeervergunning opzeggen
- uw pincode wijzigen
- uw parkeertegoed bekijken
- parkeertegoed bijkopen
- uw parkeergebied bekijken
- uw parkeerbon betalen